Kontorab av Lisa (scrapbookingguiden) | 2009-09-06 | Norrköping, Scrapbookingbutiker, Stad | 1 kommentar 1 kommentar Emma Den 02 maj 2010 vid 17:38 Jag tycker det är en bra butik som har ett bra utbud och väldigt bra och snygga papper. dom har bra priser på stämplar… Skicka kommentarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Δ
Emma Den 02 maj 2010 vid 17:38 Jag tycker det är en bra butik som har ett bra utbud och väldigt bra och snygga papper. dom har bra priser på stämplar…
Jag tycker det är en bra butik som har ett bra utbud och väldigt bra och snygga papper. dom har bra priser på stämplar…